KANAL D – Kanıt: Ateş Üstünde (1.Bölüm Tanıtımı)
Merakla beklenen KANAL D’nin yeni dizisi “Kanıt: Ateş Üstünde”nin ilk tanıtımı yayınlandı. Abdullah Oğuz ve Muzaffer Yıldırım’ın yapımcılığını üstlendiği ve yönetmenliğini Abdullah Oğuz’un yaptığı polisiye dizinin kadrosunda Tansel Öngel (Kaan), Ahmet Olgun Sünear (Rüzgar), Başak Güröz (Asya), Gurur Aydoğan (Ömer), Okday Korunan (Enver), Müge Mertson (Melek), Ebru Aytemur (Melis), Mustafa Açılan (Ozan) , Hayati Akbaş (Tolga), Güvenç Selekman (Arif), Öykü Candanadam (Naz), Bennur Duyucu (Kevser), Duygu Şen (Bilge), Dila Uluca (Eylül) ve Çağatay Atasagun (Savcı) yer alıyor.
Dizinin konusu şöyle:
“Kaan ve Rüzgar yetimhanede büyüyen iki kardeştir. Geçmişte yaşanan büyük aile dramı ve trajik kaçış hikayesinin sonunda iki kardeş yetimhaneye bırakılır. Kaan beş, Rüzgar iki yaşındayken hayatları tamamen yön değiştirmiş ve birbirlerinden başka tutunacak dalları kalmamıştır. Ancak onlar, aralarındaki sevgiden sımsıcak bir hikaye yaratır; anne-babasız büyümenin zorluklarından sıyrılıp kendilerine bir yön çizerler. Kaan polis olur, Rüzgar ise cinayet hikâyelerini kaleme alan yazar. Biri cinayet bürosunda gerçek katillerin peşine düşerken, diğeri romanlarında hayali karakterlerine cinayet işletip, polisçilik oynar. Ancak Kaan ve Rüzgar’ın dünyası, Ömer’in ortaya çıkışıyla yerle bir olacaktır. Bir zamanlar çocukken arkadaş olan Kaan ve Ömer artık düşmandır. Ve onların düşmanlığının tam ortasında Rüzgar durmaktadır. İkisinin de derdi kardeşidir ve bu, sevgi kadar intikamın da yolunu açacaktır.
Tüm bunlar olurken hayat durmaz elbet. Karakterilerin yanı sıra cinayet masasının sürekli çözmek zorunda olduğu vakalar hiç bilinmeyen insanların hayatını gözler önüne serer. Genç yaşına rağmen birçok cinayeti zekası ve önsezileri ile aydınlatan Baş komiser Kaan, aralarında Tolga, Melis, Arif, Kevser ve Naz’ın yer aldığı çok başarılı bir ekiple çalışmaktadır. Amerika’da eğitim alıp sonradan bu ekibe dahil olan Asya’nın gelişi Kaan’ın tüm çalışma düzenini bozar. Kaan ve Asya, hem kişilik hem de çalışma biçimi olarak taban tabana zıttır. Kaan ile Asya arasında hiç bitmeyecek gibi duran bu didişme aslında gittikçe büyüyecek olan bir aşkın da habercisidir.”